Zdrowo Najedzeni - catering dietetyczny | Jak Działamy
16085
page-template-default,page,page-id-16085,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive
 

Jak Działamy

ZDROWO NAJEDZENI

Catering dietetyczny z dostawa do Twojego domu lub biura

  • Doradzamy dobrać właściwą dla Ciebie dietę

  • Gotujemy na bazie pełnowartościowych składników

  • Dostarczamy diety pod wskazany adres

  • Otrzymujesz zbilansowany zestaw lekkich, smacznych i zdrowych posiłków

Wybierz dietę idealną dla siebie

Zestaw całodzienny – zestaw posiłków na cały dzień dla osób zapracowanych, które nie mają czasu na przygotowywanie dla siebie posiłków, a chcą zadbać o swoje zdrowie i sylwetkę.

Możliwe warianty:

· Zestaw 5 posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja)

· Zestaw 4 posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja)

· Zestaw 3 posiłków (śniadanie, Obiad, kolacja)

· Lunch Box (II śniadanie, obiad, podwieczorek) – zestaw posiłków dla osób, które nie mają czasu na przygotowywanie posiłków do pracy.

1200 kcal  – Dieta przeznaczona dla osób o niskiej aktywności fizycznej oraz wykonujących lekką pracę . Będzie dobrym rozwiązaniem dla osób o niewielkiej nadwadze, chcących zrzucić kilka kilogramów.

1500 kcal – Dieta przeznaczona dla osób o niskiej aktywności fizycznej borykających się z problemem nadwagi.  Poprawiająca koncentrację i pracę umysłową.

2000 kcal – Dieta przeznaczona dla osób o średniej aktywności fizycznej chcących zdrowo się odżywić oraz nauczyć się jak w odpowiedni sposób zadbać o swoje zdrowie. Podtrzymująca prace organizmu na jak najwyższych obrotach. Poprawiająca koncentrację i pracę umysłową. Dieta ta jest, również odpowiednia dla osób z otyłością (I,II stopnia), które chcą w prawidłowy sposób zredukować swoją masę ciała.

2500 kcal  – Dieta przeznaczona jest dla osób aktywnych, które nie mają czasu na przygotowywanie posiłków, a chcą aby ich dieta była pełnowartościowa. Będzie też dobrym rozwiązaniem dla  osób z otyłością (III stopnia), które chcą w prawidłowy sposób zredukować swoją masę ciała.

3000 kcal – Dieta skierowana dla osób regularnie uprawiających sport, ćwiczących, chcących budować masę mięśniową i redukować tkankę tłuszczową. Podtrzymująca prace organizmu na jak najwyższych obrotach..